Dag två.

Dag 1: En bild som betyder någonting för mig och varför.
Dag 2: En kväll jag aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtarna enligt mig.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild och skype profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild jag vet.
Dag 14: Finaste citat jag vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på mig och mina syskon
Dag 18: Ett foto jag är stolt över och varför.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Det jag skulle vilja säga innan jag dog.

En kväll jag aldrig kommer att glömma? 
Det måste vara från 2009 när jag, min syster och Elin var på Sandön (en ö utanför Åmål) .

Vi träffade ett par killar som hette Marcus, Alex och Joakim.
Dom var ett par år äldre oss och ja, vi alla skulle sova i klubbstugan där uppe!

Jag var ju bara 13 år så jag var väl i ''fjortisfasonerna'' och då tyckte jag att dessa killarna var dret snygga! 
Och trodde att jag också var jätte snygg.. Nu i efterhand kan jag inte göra annat än att skratta åt hur jag egentligen såg ut! 

Men iallfall, killarna som då var 16 år gammla var i stugan för att supa. 
Min lilla syster och Elin var bara 11 år gammla och umgicks med dem dära! 

Haha men iallfall, min syster gjorde sönder en spegel när killarna kastade kuddar på oss och hon kastade tillbaka! 

Morgonen där efter var det vi flickor som fick städa efter att killarna hade supit och haft sig bara för dem trodde det var vi som hade stökat ner det.. Eftersom det var Emma som hade förstört spegeln.. Facepalm, eller ? 

Det är ett  minne jag aldrig någonsin kommer att glömma!

Önskar så att jag hade kvar bilderna så ni hade fått sett hur alla såg ut! 
Jag ska springa ner och kolla ifall pappa har bilderna på hans dator, eller så får jag fråga Elin ifall hon har kvar dom! Ska iallafall försöka göra allt för att ni ska få se hur kul jag hade när jag var 13 år gammal! 

Och nej, ni behöver inte oroa er, vi flickor smakade inte ens på spriten så det är lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback