*gäsp*

Dagen har varit riktigt seg, har mest kollat på tv.. Men även spelat lite Sims 3 också! Älskar det! 
Men nu hade jag tänkt att lägga mig till sängs, it's friday night! Sova ska bli så otroligt skönt så det inte är sant! 
Hoppas att ni får en fortsatt kväll och att ni sover gott när ni väl går och lägger er!
Tror att jag är rätt ensam som tonåring att lägga mig halv tio en fredags kväll..
Lägger mig inte ens såhär tidigt när det är skola.. Sjuk känsla man får på fredags kvällarna!
Nej nu ska jag sluta med mitt dösnack för detta är inte intressant för fem öre!
Måste bara säga att Busan (min katt) följer med mig in i sängkammaren, grr ;)
God natt allihop, sov gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback