Gästinlägg eller vadå?!

Vaknade vid cirka tio tiden idag av att jag hörde massvis av röster.. Dom viskade då inte iallafall.. 
Men,men det var väl skönt att vara uppe i en någorlunda tid iallafall! 

Haha jag kom alldeles precis i från duschen, kollar snabbt facebook men hade ingenting vettigt att se på.
Då gick jag in på min blogg, ser bilden jag har som bakrundsbild på mobilen (egotrippad?) och reaktionen blir ''WHAT THE FUUCK?!''.
Jag läser inlägget och inser att det är Markus som har gjort ett gästinlägg på min blogg! 

Alltid lika roligt att bli överraskad! Men ja, jag tror faktiskt inte jag sov vid tjugo över fem..
Om jag inte minns helt fel så ringde Amandas mamma då?! O_O' Och Amanda svarade inte så där spelade nyan,nyan,nyan... 

Ja,ja men det var ett gulligt inlägg av en gullig Markus iallafall! 
Nej nu ska jag ta på mig sockar, ha det så bra! :D

Kolla vad go han var som bebis, jätte söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback