Here we go agin!

God eftermiddag kära bloggläsare! 
Känner att jag inte har någonting särskilt att berätta. Ingenting roligt händer i mitt liv så det finns inget att blogga om.
Men ja, kan berätta om min skoldag kortfattat!
- Jag hjälpte Sadije att göra klart hennes elbil på NO:n idag.
- Gjorde ett gammalt nationelltprov på engelskan. Bestämde även att jag skulle göra det muntliga med två klasskamrater eftersom dem båda ville göra det med mig.
- På träslöjden började jag skissa på min skinnväska som jag ska påbörja nästa gång.
- På tyskan så gjorde vi dialoger, våran blev lätt grymmast! 
- Var inte med på gympan av olika skäl, men kollade på när dem spelade volleyboll!
Just nu sitter jag inne på Emmas rum tillsammans med mina bästa vänner! 
Får se vad vi ska göra.. Alla är sugna på att köpa chips och dipp! Något tjocka..

Slänger upp en bild på min elbil, något snygg! Vrooooom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback