How U doin' ? ;)

Skoldagen var helt okej även om vi hade två timmars pass med matte! 
Var faktiskt rätt chill om jag ska vara ärlig, låter sjukt även i mina öron men..
Har även spelat piano för hela klassen, haha gud. Men så går det om man ska få bra betyg i musik! 

Sen så kom jag hem så såg jag att det stod två fruntimmer i köket och lagade mat!
Tänkte att jag fick hjälpa dem lite så jag började med såsen! Haha det var väl intressant... Eller? 

Okej jag har ätit en semla också, första gången i år OH MY GAAAD!

Nej har ingenting kul att berätta.. Vill bara irritera mina vänner.. :) 

Slänger upp en video på Joey Tribbiani från serien Vänner! 
How you doin' ? ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback