Tråkigheter.

VEM?
Vem är i rummet med dig?: Min syster. Vem fick du sms av senast: Viktor. Vem tänker du på nu?: Emh ingen.. Vem pratade du senast i telefon med ? Simon. Vems hus var du i senast?: Förutom mitt, morfars. Vad sa du senast?: ''Vad gör du? -.-' '' Vem önskar du att du var med nu?: Jadu, finns många. Vem är din favoritsläkting?: Har ingen favorit. Vem i din skola går dig mest på nerverna? Finns mpnga.. Men fjortisarna och p12:orna ungefär.

VAR?
Vart är din telefon?: Brevid mig.
Vart är din mamma? : Jobbet.
Vart är din pappa?: Köket, haha!
Vart sover du?: I min säng! Vart handlar du mest?: Kläder. Vart fick du tag på tröjan du har på dig?: Lindex. Vart åkte du senast bil?: Har nog inte ens åkt bil denna veckan.. Minns ej. Vart i ditt rum är du?: Är inte i mitt rum.. ;ppPPppPPPppPPpppPPpp
VAD?
Vad åt du senast?: Chocklad.
Vad drack du senast?: Julmust.
Vad är det för färg på dina byxor?: Svart.
Vad är den närmaste saken som är röd?: Min systers hår..
Vad gillar du mest med skolan?: Träffa mina vänner!
Vad har du på fötterna?: Sockar..
Vad är din favorit färg?: Svart, vit.
Vad är din favorit hemsida?: Beror på tillfället, men facebook.
Vad är ditt favorit sko-märke?: Converse, helt klart!
Vilken film såg du senast?: Case 39 tror jag.
Vad hör du just nu? : TV:n.

NÄR?
När är din födelsedag?: 12 mars.
När köpte du senast nya byxor? : Någon månad sen kanske..
När var senaste gången du tände ett ljus?: När jag och min syster hade myskväll.
När var du senast i skolan?: Idag.
När duschade du senast?: Igår.

Have you ever ?
1. Hånglat i mer än 3 minuter?: Står inte och räknar minuterna.. 2. Sovit i en annan säng?: Ja. 3. Hånglat på en bio?: Nej. 4. Hånglat i skogen?: Nej. 5. Tyckt att din kusin är het?: Nej.... 6. Sovit naken? : Tror inte det.. 7. Kört över hastighets gränsen?: Klart som FAN. 8. Målat om ditt rum?: Ja, men var inte jag som målade. 9. Dansat framför en spegel?: Ja! 10. Fått hicka?: Ofta.. 11. Dumpat någon?: Yeah. 12. Stulit pengar ifrån en kompis?: Nej. 13. Hoppat i en bil med folk du just träffat?: Yep! 14. Varit i slagsmål?: Nej. 15. Smugit ur ditt hus?: Nej. 16. Haft känslor för någon som inte känt desamma? Yap. 17. Blivit arresterad?: Nej. 18. Hånglat med en främling?: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback