Vadå ett onödigt inlägg istället för att sova?

Namn: Sara Brändström
Piercingar: Inga längre.
Tatueringar: Nej.
Längd: 156.
Skostorlek: Allt  mellan 33-36, beror på skon.
Hårfärg: Brun, men ska färga deet så fort jag köper färg.
Är du kär i någon: Yup.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte från min familj, men från Mellerud? Ja tack! 
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Mjae.
Dricker du alkohol: Mja..
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Det mamma köper..
Vilken parfym använder du: Den som jag har.
Vad är du rädd för: Ormar och höjder.
Gillar du att tvätta: Nej.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oh fucking yeees.

SENASTE..
Film du hyrde:
Var nog ''hur många lingon finns det i världen?'' när morfar ville se den.
Film du köpte: Köper aldrig filmer..
Låten du lyssnade på: One direction - What makes you beautiful.
Låten du hade på hjärnan: Epic sax guy...
Personen du ringde: Mitt hemnummer..
Tv program du tittade på: The voice Sverige.
Personen du tänkte på: Felicia.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Yes, I have.
Gråtit över en flicka: Yöp.
Ljugit för någon: Yao.
Varit i slagsmål: Mjae..
Blivit arresterad: Nej.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Två.
Gånger ditt hjärta brustit: En.
Hjärtan brustit på grund av dig: Jadu?
Tjejer du kysst: Mja..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett antal..
Ärr du har på kroppen: Massa random ärr.

SENASTE..
Bok du läste:
Minns ej..
Personen du fick mail av: Morfar tror jag... ?
Personen du fick brev av: Amanda.
Personen du fick sms av: Hannah.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår (åt inte med dem idag..)
Saken du köpte: Handlade mar åt morfar idag.

Vad har du gjort idag:
Handlat mat åt morfar och datorn.
Var det kul: Okej.
Hur tidigt stiger du upp: ... Får aldrig sova ut, mamma väcker mig vid elva.
Gillar du att slåss: Självfallet, eller?
Vad ska du göra idag: Sova för en gångs skull!
Är du seriös: Antar det.
Vad är du allergisk mot: Emh, typ lite mjölk fortfarande, kiwi och pollen. 
Var har du ont: Magen.
Använder du hårspray: Händer..
Kan du stå på händer: Nope.
Favorit serie: Finns många bra!

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan.♥
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars.. Vet inte vilka de första är..
Salt eller socker: Socker, (a)
Gillar du ketchup: Bara på korv och hamburgare..
Är du glad nu: Mja.
Var du glad igår: Yup!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Yap!
Vad dansar du till: Bra musik!
Stockholm är: Överreklamerat..
Göteborg är: Hur härligt som helst!
Karlstad är: Åh, världens bästa. Alla är så trevliga!
Kan du sjunga: Höhö. 
Mer värt än guld: Mina nära och kära.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti, lätt!
Ett land jag helst vill besöka: Vet inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback