Värt att vänta på!

God eftermiddag go vänner! 

Jag kom alldeles nyss hem, jag har tagit en fika med bästa Hannah och Patrick! 
Känns skönt att ha fått prata av sig lite, så nu har jag laddat batterierna igen! 
Tack för att ni lyssnade får jag väl säga! 

Och Hannah, grattis på namnsdagen! Vet att jag vägrade säga grattis när vi träffades men, hehe. ;) 

Nu sitter jag här med min spellista på spotify som är från 2010, herre min gud! 
Men ja, bättre än att lyssna på top-list på spotify iallafall! 

Strax kommer Viktoria hit, mycket trevligt! 
Saknat den fjanten.. 

Men iallfall, har ingenting att skriva som vanligt! Ska göra den där 20 dagars listan nu! 

Puss och kram och nyp i skärten!

Dagens outfit då va.


Kommentarer
Postat av: Elina du vet..?

Puss och kram och nyp i stjärten själv! ;p

2012-01-05 @ 15:55:02
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback