Ändringar.

God kväll! Slöat framför TV:n nästan hela dagen.
Har även idag varit Degrassi maraton, I love it! Luke Bilyk är min nya hunk-favorit!
Oh my god, I love him!
Tumblr_m4nc53mjkl1qgrs1zo1_500_large
Tumblr_m69v7cafrn1r4us7lo1_500_large
 
Som ni kanske ser har jag ny header, lätt och rätt trevlig, antar jag.
Om ni inte kan se det uppdatera sidan med F5. Har änna tröttnat på att blogga när jag inte har något att skriva om så ska bli skönt med lite ''semester''.

Nu ska jag iallafall  kolla på How I met your mother klockan åtta. Sen The Pauly D project.
Sen kanske prata med Robin på skype, han ville prata förut iallfall. Har saknat honom, världens bästa. Bästaste Robin jag vet. Min omtänksamma vän, som alltid finns där. Mycket fin vän är vad han är. Ett riktigt kap dalmasar. Hihi. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback