Dagrassi-maraton och Ben & Jerry's.

God eftermiddag! Hoppas att allt är bra med er!
Själv så har jag riktigt ont i halsen. Kanske till och med halsfluss..
Toppen. Precis innan Kreta, är bara sex dagar kvar tills vi drar.
 
Jag har på mig gosiga kläder och kollar på Degrassi. Äter även Ben & Jerry's. 
Jag har inte någonting att berätta, vet inte om jag kommer att ha det på hela dagen. 
Så jag vet inte om det kommer flera inlägg. Men ja, här har ni ett att läsa iallafall.
 
Nej men usch vilken äcklig tjej.

Kommentarer
Postat av: Din fd förlovning

Hoppas verkligen att min ben och jerry glass ligger kvar i din frys, annars så ska du minsann köpa en ny te mig :*

Svar: Den åt min mor upp!
Sara Brändström

2012-07-14 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback