Ett litet inlägg om en fin vän.

Emma jag har ingen aning om du kommer att se detta men ja, jag skriver det här iallafall. 
Under slutet av min ''Råda-tid'' så tappade vi kontakten helt. Av olika anledningar, hon hade sina och jag mina.
Det resulterade till att vi inte ens kollade åt varandras håll. 
 
Emma tog första steget igår och skrev till mig på facebook och bad om ursäkt.
Det var otroligt fint gjort av henne, fast hon hade absolut inte behövt det eftersom jag inte tog tag i saken själv!
Men jag blev iallafall jätteglad över att hon skrev till mig. 
 
Eftersom jag ska byta skola, till och med bort i från Mellerud så kommer det att vara svårare att kunna umgås.
Men det sägs om det är äkta vänskap så är det ingenting som kan komma i vägen.
Det kommer ordna sig, känner det på mig.
 
Vill bara tacka henne för all hennes stöd genom mina svåra stunder.
Jag är medveten om att jag har funnits där för henne med. Det är en skön känsla att veta att man finns till hands. För varandra alltså. Man kan inte ha en perfekt liv hela tiden. Är det någonsin perfekt? Det är inte mitt liv iallafall..
 
Emma du är en underbar person och förtjänar alltid det bästa. Du är fantastisk helt enkelt. 
Jag älskar dig och du vet att du alltid kan nå min. Vare sig om det är på mobilen, datorn eller i verkligheten.
 
Go tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback