God morgon lill-lördag.

God morgon kära bloggläsare.
Jag har haft en rätt jobbig natt. Sovit till och från så nu är jag helt slut.
Borde väl ta frukost för att ladda upp, men jag avskyr frukost. Usch, det värsta som finns..
 
Istället för frulkost laddar jag upp med ett avsnitt av sjunde himlen. Jag verkligen älskade det programmet som liten.
Visst det är helt okej att titta på nu med, men jag har sett dem flesta avsnitten. Flera gånger. Men just detta avsnittet måste jag har missat! Så det är rätt så kul att kolla på!
 
Våran katt hade varit borta i ett dygn, innan vi fick reda på att hon befann sig vid Bergssjukhem. 
Tack vare facebook så hittade vi henne, den älskade katten. Världens bästa katt.
Här är två bilder från mitt arkiv på bloggen.
Jag har 65 sidor med bilder, jag kom till sidan 36 innan jag tröttnade.
Första bilden är från 2010 skulle jag tro, fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback