I can't love you more than this.

God eftermiddag! Jätteskönt väder ute och jag slutade jobbet för en halvtimme sedan!
Jag och Evelina planerar att gå till körskolan för att göra test, ingen av oss har tagit amkortet än.
Ingen av oss har lust till det heller för den delen, men måste det göras så måste det. 
 
Vet inte vad jag mer ska berätta, alla vi ''lillvärdinnor'' var ute och gick med varsin boende idag. Vi var till Kvarnis (hemköp) en sväng, och gick runt på gatorna. Det var bara skönt för dem att komma ut tror jag, får passa på när det är varmt väder. Är min sista vecka nu, är blandade känslor. Ska bli skönt att få sova ut och umgås med vänner istället för att jobba men att lämna dem, känns väldigt tråkigt! 
 
Nu får jag mat, baconcarbonara! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback