Jag är en livsnjutare på hög nivå!

God eftermiddag! 
Dagen har mest bestått av solning! Nu tänker ni säkert - jobbade inte hon idag?
Jo det är klart jag gjorde, solade med goaste farbröderna och gummorna!
Är roligt att se att dem trivs i detta vädret! Well, vem gör inte det egentligen? Är ju underbart! 

När jag kom hem bestämde sig jag och morfar att vi skulle äta ute bara jag och han. 
Vi hade det trevligt tillsammans! Vi båda tog en kyckligsallad, den var faktiskt god! Jag som inte vanligtvis är förtjust i kyckling. Men det var gott!
 
Ja.. Vad ska jag mer berätta för er? Min moster och mina tre äldsta kusiner (mellan 15-22 år) och min moster hit idag. Har inte träffat mina kusiner på ett tag, iallafall två utav dem var längesedan. Ska bli trevligt att träffa dem.
 
Sommar-älskande 16 årig tjej som lever sin dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback