Jag får väl lov att vara trött någon gång ibland också eller? :(

God morgon! Klockan närmar sig sex tiden och jag är klarvaken! 
Jag vaknade 05.18 (exakt!) och var livrädd för att jag hade försovit mig.
Men det hade jag ju inte.. Såklart, jag gör aldrig någonting sånt. 
 
Enligt mitt hjärta verkar inte jag någonsin få sova.. För han klagar alltid på att jag somnar :( Inte mitt fel!
Bara för att jag råkade somna några minuter igår så tar han kort på mig och lägger upp det på min blogg.. :(
Det där var inget snällt.. För bilden var inget fint :( Men jag lovar honom att det kommer en hämnd, en ljuv hämnd! 
 
Ja, nu sitter jag iallafall här.. Klockan är nu sex. Dem pratar om regn i Kalmar och Jönköpings län.
Det regnade mycket på DH, det var sjukt hur mycket det kom den natten.
Eller om det var dag? Ja.. jag höll inte så mycket koll på vad klockan var.. Eller vilken dag det var.. Haha!
 
Eftersom ni redan har sett hur snygg jag är när jag sover varför inte då få se hur snygg jag är när jag väl har vaknat efter fem timmars sömn? Here u have, I know u like it! Min kudde luktar Kenny, bara så alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback