Laddar upp med One Direction.

God morgon! Jag hann inte blogga igår!
Jag var iallafall med Viktoria efter jag hade jobbat, träffade även Kenny en liten stund. Mycket trevligt.
Jag och Viktoria la nog på oss några gram men dem försvann lika fort som dem kom, vi cyklade runt i två timmar ungefär, vilket liv vi har..
 
Just nu laddar jag upp för att börja jobba igen, med One Direction, hihi. Just nu lyssnar jag på One thing, fin låt det. Det är onsdag idag. Halva veckan har gått.
Det är sjukt vad dagarna går fort när man har roligt på sitt jobb. Jag rekomenderar verkligen att välja äldreomsorgen. Både för tjejer och killar. Så mycket skratt som bildas där. Sjukt.
 
Så här snygg är jag idag, japp lillvärdinna är precis vad jag är!
Kanske för att jag är rätt kort och liten..? Allmänt? Kanske ska gå med denna lapp till vardags? Fezt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback