Ska umgås med älsklingen.

God morgon, eller eftermiddag för er som har varit uppe längre..
 
Igår så träffade jag älsklingen en liten stund. Vi gjorde ingenting särskilt utan bara var vi två. Jättemysigt.
Jag somnade vid halv tolv tiden och vaknade vid tolv idag. Jätteskönt att få sova ut. Underbart. 
 
Idag följer jag med älsklingen och hans familj till Bullarebygden. Till en stuga. 
Aldrig varit där.. Ingen aning om hur det ser ut.. Ingenting. Men det ska säkert bli bra! Iallfall trevligt.
När vi åker det vet jag inte än. Men någon gång i eftermiddag!
 
Vet därför inte om jag kommer blogga någonting mer. Om inte får ni ta er en paus från att läsa min blogg!
För tror inte jag kommer att blogga någonting. Men man vet aldrig?:o
 
Detta är just varför ni älskar min blogg, jag bryr mig inte ett skit om att jag inte är i ordning gjord. 
Nyvaken, be fresh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback