Tack för dessa veckor!

God kväll! Jag är helt slut.. 
Hade funderingar på att träffa älsklingen, men vi får se. Kanske en liten stund, han får umgås med våra töntiga kompisar iallafall. Men dem är iallafall söta, det är alltid någonting. Bättre än ingenting. 
 
Idag var alltså min sista dag på Fagerlidshemmet. Det var riktigt sorgligt att säga hej då! 
Framför allt till dem som grät.. Usch, det var hemskt. Att man kommer så nära in på människor man jobbar tillsammans med och tar hand om. Har ändå bara jobbat i tre veckor, känns som dem har funnits vid mig hela mitt liv.  Det var helt sjukt. Det tog musten ur mig så nu är jag helt slut. 
 
Ikväll vet jag inte vad som händer, Hannah, Evelina och Rikard pratade tidigare i veckan på att vi skulle hitta på någonting men jag är alldeles för trött för att göra någonting just nu. Kanske blir imorgon istället. Hade varit trevligt att umgås med dem lite. 
 
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. Jag kollar på rapport. Usch, alltid hemskt att se bilder från krig och annan skit. Fattigdom, barn som inte har det bra. Usch ryser i hela kroppen. När jag växer upp vill jag göra någonting bra för att hjälpa. Om det nu ska vara volontär eller om jag ska donera pengar eller ha ett fadderbarn, det vet jag inte än.
 
Bild från weheartit.
Tumblr_lpw4zihbtj1qe31xzo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback