Turbuleeeeeeeeens - turbo JEEEEEEEEEEEEENS.

God kväll, snart är det nog dags för mig att sova tror jag.
 
Jag och mamma gick ju som sagt och kollade på modehuset om vi kunde hitta något jag kan ha med mig  till Kreta, jag hittade bara ett par badshorts som matchar min bikini som jag köpte. 100:- ordpris 200:- . 
 
Efter att ha shoppat lite med mamma kom Hannah, Evelina och Rikard och hämtade mig, vi strögade runt lite i Mellerud tills det började spåra ut då vi parkerade oss vid Pressbyrån. 
 
Har varit en turbulent dag med många funderingar och känslor, är nog bäst att jag lägger mig någorlunda tidigt idag. 
 
Förresten, följ mig även på tumblr! Jag följer gärna andras tumblr, det är roligare och mycket snabbare än att sitta och blogga. Jo visserligen älskar jag att sitta här och skriva av mig, men man behöver verkligen tänka sig för vad och om vem man skriver även när man skriver. Ja jag tror att ni förstår. 
Klicka här för att komma till min tumblr! Följ mig och jag följer er, bitches!
 
Har bara en sak till att berätta, min fina vän David fyller arton år idag, är tredje gången jag skriver grattis men vad gör det? Hoppas att du har haft en underbar dag, du är en av dem underbaraste personerna jag mött, lika så din bror! Ni är underbar båda två! 
 
Kolla så stilig man får vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback