Älsklingen - gargepojkar - tjockisar.

God kväll! Sen jag bloggade senast har jag hunnit träffa älsklingen, kompisar och handlat.

Älsklingen kom vid två tiden tror jag, han klagade lika mycket som mamma på att jag har för mycket kläder med mig till Dreamhack, äsch... Jag är tjej har jag något annat att välja på egentligen? Efter middagen så gick vi hem till Didrik och umgicks med honom, Pontus och Anton. Vi gjorde inte något särskilt, satt i Didriks garage och spelade datorspel. Jag fick spela mitt älskade Saras matspel. Det kommer jag att nörda på Dreamhack så fort jag får låna en dator! Det är en sak som är säker iallafall!


Kom hem vid sju tiden, då drog mamma och pappa på Studentkalas. Jag och Emma orkade inte följa med så vi stannade hemma. Cyklade upp till Hemköp och köpte godsaker. Chips, dipp, pringles, choklad och Ben & Jerry's. Beach body 2012, here we come!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback