Båttur - trött.

God kväll, förlåt för jag inte har bloggat. Direkt när jag kom hem så städade jag. Jenny och Lena kom, härligt!
 
Efter maten bestämde vi oss för att ta en båttur i det fina vädret. Vi åkte upp till Köpmannebro.
Min första båttur, för i år faktiskt. Dum som jagvar tog jag inte med bikini så jag solade i BH. Var ju trottsallt bara nära och kära i närheten.
 
Efter båtturen så mötte jag och Jenny upp mina kompisar, och älsklingen. Blev en snabb hälsning, han skulle med bussen. Men jag tror han hade det kul med grabbarna även om inte jag var med. Men var kul att se honom, underbara honom.
 
Nu är jag hur trött som helst, kommerbilder från turen imorgon kanske för mammas dator tog inte emot mina bilder.. Tråkigt.. Nu ska jag fortsätta kolla på morden i Midsomer. Sommar-däckare♥. Lena och mammsen håller mig sällskap, mysigt vi har det tillsammans.
 
God natt kära läsare, tack för att ni följer min blogg utan att jag har någonting roligt att skriva just för tillfället, ni ärguld värda. Love♥

Kommentarer
Postat av: william

roligt emd båttur:D

SV; naw tackar så himla mycket:D Blir alltid så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-29 @ 14:02:54
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback