En månad tillsammans med min fina idag.

Får väl gratta mig själv för idag så har jag och älsklingen varit tillsammans i en månad.
En månad går hur snabbt som helst, framför allt när man sysselsätter sig var dag. 
Men det har iallafall gått en månad tillsammans, en underbar månad med mycket skratt och värme.
 
Fick ett vackert halsband av honom, gulleplutten. Slänger kanske upp en bild imorgon, jag är helt slut nu.
Blir nog ett bad. Ett bad idag med, behöver vara lite för mig själv tror jag, lite egen tid skadar aldrig. 
 
Tackar så mycket för vår första månad tillsammans och hoppas på att det kommer att bli många fler, du är underbar. Världens finaste, du vet hur jag känner eftersom jag skrev en lång novell känns det som. Men jag kan inte fatta mig kortfattat. Jag måste skriva långt, om inte någon redan har upptäckt det. 
 
Dagen har firats med massa pussar och gos. Pussar i stora mängder är aldrig fel, mums.
Jag älskar dig Kenny, världens finaste.♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback