God morgon nya blogg.se

God morgon allesammans! Klockan är snart tolv och min mamma väckte mig vid elva.. Fortfarande rätt seg av mig.

Tja.. När jag loggade in på blogg.se var det helt annorlunda. Vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt, jo men det är väl rätt bra tror jag? :o Dock tycker jag det var onödigt att byta teckensnitt när man skriver inläggen innan man lägger ut dem för det ser jätte fult ut :( Men kanske bara är jag som inte tycker om detta teckensnittet?


Idag så ska jag packa till Dreamhack, är fler som åker dit som jag känner än vad jag hade tänkt mig! Måste träna lite på Kapten Röds låtar och Lillasysters låtar. Var faktiskt väldigt längesedan jag lyssnade på dem.. Framför allt Lillasyster! Men ja, det ska väl ordna sig hoppas jag! 

 

Slänger upp en bild på hur hur det ser ut när jag skirver och inställningarna just på inläggs-fronten.

Före: På bilden visas hur man gjorde tidinställda inlägg, bild tagen från google.

Efter:
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inte fått nåt nytt

Svar: Jaså? Så du får inte detta som ett PM nu alltså? :o
Sara Brändström

2012-06-17 @ 13:36:12
URL: http://elinalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback