Grattis på födelsedagen min kära vän!

God eftermiddag! Fick sluta tidigare idag, klockan två - skönt! 
Hände inte så mycket i skolan, vi hade stafett med hela skolan - våran klass förlorade, suckers. Kanske berodde på att jag inte var med? Eller vad tror ni?

Detta är ingen vanlig, dag det är min kära vän Johans födelsedag! 
Hela sexton år, sexton år och Stockholmare - hur ska detta sluta?
Jaja, jag hoppas att du får en fin födelsedag! Drick dig inte stupfull utan stanna hemma och snacka med mig i skype! Nej men du får göra precis som du vill, är ju trottsallt din födelsedag! Du är underbar min vän! 

Kolla vad stilig han var igår på deras bal! Åter står bara några dagar kvar tills jag har bal! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är för underbar! Sara. Tack så himla mycket!! Spenderade dagen med att köra bil :P Återigen tack <3

2012-06-10 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback