Klockan är sen men jag sitter vaken.

God morgon alla morgon-pigga! Nå ja, jag undrar om det verkligen är någon som läser min blogg runt halv fem på morgonen? Haha man vet aldrig. Jag är iallafall vaken, och har inte sovit än. Inte särskilt trött heller för den delen.

Kapten röd var hur grym som helst, han fick mig till och med och fälla en och annan tår när han sjöng saknade vänner. Finns olika anledningar till att jag blev känslosam över att höra den låten. Men ja, det ordnade upp sig! Det är en väldigt fin låt! 

Efter det har inte jag gjort någonting särskilt, pratat med randoms typ. Träffade ett härligt gäng killar som var mellan 15-17 år och berättade historier för mig och dem andra för att vi skulle skratta, jag dog till nästan alla skämt. Som vanligt, standard eller? 

Har även sagt hej då till Oliver, Oliver och Sebbe nu. Dem åkte vid fyra tiden. Synd att dem åkte så tidigt, vi som jade det så trevligt. Trevliga gossar, trevlig tid på Dreamhack, ett minne man aldrig glömmer.

Slänger upp en bild som Kapten Röd la upp på facebook, lycka till att hitta mig. Inte ens jag h, för jag är längre åt kanten så jag syns inte. Ni ser ju hur mycket folk som älskade att se honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback