Like a super duper trött tjej.

God eftermiddag, härligt med fredag! 
Har nog haft bland de roligaste lektionerna på länge! Lönar sig att jobba på i nian och få fria lektioner där efter! 

Musik - Fortsatte titta på Mozart-filmen.
Matte två timmar - Inte ett piss hände, öppnade inte ens boken. Det dunkades en massa musik och jag försökte göra ett videoinlägg. Dock blev vi inte nöjd med något, haha.
SO - Fick reda på alla mina betyg i SO och även där gjorde vi ingenting, musik spelades ur högtalarna.
Bild - Håltimma så jag och Viktoria tattade en dator som vi fördrev den timman med.

Jag är hur trött som helst, helt utan anledning. Vet inte vad det kan bero på? Om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara har jobbat så mycket denna veckan och först nu tagit det lugnt? Ja, det finns väl många olika anledningar antar jag! 

Ja.. Vad kan jag mer säga? Finns ingenting mer att säga tror jag..
Där ser ni en trött tjej på bild. Mjukiskläder är livet.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback