Lite sömn gjorde susen.

God eftermiddag! Här sitter jag ännu en gång med ny information från Dreamhack. Ingen nödvändig men måste ju fylla ut min blogg med någonting, annars blir det smisk på rumpan. Eller är det inte så? 

Men iallafall, jag lyckades somna en liten stund idag 30-45 minuter skulle jag gissa på, men det gjorde susen nu är jag piggare än en lärka! Erika där emot hon sov åtta timmar, haha jesus! Dock låg hon i sovsalen, men ändå? Jag kunde iallafall inte sova förän hon kom med mina ''sov-saker''. Oliver befann sig inte på Dreamhack förän vid sju tiden och alla andra hade somnat.. Satt helt ensam..

Lillasyster igår var faktiskt rätt bra, dock satt jag vid min plats! Sångaren i Lillasyster fyller 70 år. Haha, inte trodde jag att han var så gammal? Dem har faktiskt några bra låtar! Eller ja, jag älskade dem för tre - fyra år sedan tror jag.

Snart spelar Kapten röd♥och Panda da panda, lovely! 

Talangjakten i natt var grymt, haha vinnaren var en värdig vinnare! De flesta var faktiskt bra!
Här får ni en video på talangjakten på Dreamhack summer 2012, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Oliver P

Härlig natt va de (a)

Svar: Det var det verkligen!
Sara Brändström

2012-06-20 @ 22:05:36
Postat av: Oliver P

Du skulle hängt med mig ut i lilla jkpg ;)

Svar: Haha, när då? :D
Sara Brändström

2012-06-21 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback