Lyckades dygna, sen orkade jag inte länge till.

God eftermiddag! Har sovit en halvtimma ungefär skulle jag gissa. Jag lyckades dygna, sen gav Sebbe mig en skön stol och Oliver bäddade ner mig i den, då kunde jag inte hålla ögonen öppna länge till..

Idag blir det att kolla på Lillasyster som kommer vid tio ikväll. Tills dess vet jag inte riktigt hur vi ska fördriva tiden. Påtal om att fördriva tiden - jag, Erika och Oliver gick iallafall på en promenad genom Jönköping halv sju i morse ungefär. Hur random är inte det egentligen? Är bara Dreamhack två gånger om året så vad gör man inte? 

Finns inte så mycket mer att säga, har börjat vänja mig med matlukten. Allt mellan panpizza till thaiwok.. Haha.
Har till och med ätit mat själv, eller ja.. Lite iallafall. En korv med bröd och så lite grönsaker som låg i ett tortillabröd, bättre än förra året iallafall! YAY ME!

Måste bara berätta om åskovädret igår också, jag skojar inte jag tror inte jag har varit med om så mycket regn på en och samma gång! Iallafall inte så särskilt ofta, det var helt sjukt! Helt galet mannen!

Nej nu har jag slut på information.. Återkommer väl efter Lillasyster har uppträtt antar jag. Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Lova

Försökte dygna en gång, somnade vid kl 4..
Sjukt snygg blogg du har!
Puss och kram :D

Svar: Haha aw stackare.. :( Inget större med att dygna men man ska ju trottsallt hålla sig vaken så mycket som möjligt när man är på något sånt här som Dreamhack! Detsamma, kram och puss :D
Sara Brändström

2012-06-17 @ 13:45:31
URL: http://itsmyhell.blogg.se
Postat av: emma -.-

kl 13:37

Svar: c00l jag e.
Sara Brändström

2012-06-17 @ 16:46:05
URL: http://snigelbajs.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback