My last night!

God morgon, jag vaknade precis! Gud vad skönt att fått ha sovit ut! 
Somnade vid ett tiden igår efter att ha pratat med älsklingen i en timma.

Kom hem vid elva tiden igår efter att ha varit med ''ett par'' underbara kompisar! 
Till en början gick vi mest runt i Mellerud. Sedan bestämde vi oss för att åka hem till Elias och grilla, så alla fixade skjuts hem till honom. Jag åkte tillsammans med Rikard, snällt av honom att köra ut mig, Kenny och PK till Elias! 

Tror vi bestämde oss för att åka ut till Elias vid sju-åtta tiden kanske? och drog hem vid elva tiden. Jag hade jätte trevligt iallafall! Go musik, härligt folk dock iskallt utomhus. Men fanns filtar som ordnade allting! Vi var sammanlagt 13 personer hemma hos Elias tillslut. Vi skulle inte alls vara så många från första början men det bara blev så! 

Slänger upp några bilder från igår, tog inte så många för jag hade fullt upp!
My och Anton.

André hoppar ner från taket ner på studstmattan.


Elias hoppar även han ner från taket.

Och Velija också efter en bra stund..



Kommentarer
Postat av: CarolineLarsson

Herregud, skulle ha vart med ändå... :)

2012-06-03 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback