Nationaldagen - sjösättning - chokladmuffins - Scary movie.

Nu hade jag tänkt berätta om min nationaldag. Börjar väl med att gratulera mitt hemland Sverige.

Jag blev väckt vid åtta av Viktoria, trodde jag skulle ta självmord vilken sekund som helst. Trotts att hon sprutade vatten på mig så lyckas jag somna om? What the hell is wrong with me?

Viktoria åkte hem rätt tidigt, då var det dags för mig och Kenny och följa med till Sunnanå för att sjösätta båten. Det tog inte särskilt lång tid. Efter det åt vi middag i Sunnanå. Det var buffé så det fanns lite av allt möjligt.

Resten av dagen såg vi mest på film, hade Scary movie maraton. Hur mysigt som helst! 
Sedan träffade vi PK, Hannah, My, Evelina och Rikard. Dem kom hit för att jag hade gjort i ordning chokladmuffins till PK eftersom det var hans födelsedag. Grattis min kära vän! 

Har iallafall haft ett par awesome dagar tillsammans med mina kära vänner! Ja, även familjen! 

Slänger upp en bild på våran båt, bilden är tagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback