Om det nu finns någon där uppe, så tror jag han kissar på oss.. Av hat till Mellerud.

Jesus, jag har cirka 150 meter till skolan och jag är dyblöt! Jag gick i cykelbyxor, hem..
Jag lovar att det är någon där uppe som hatar oss i Mellerud, fuck. 

Ingen skola imorgon, idag/ikväll kommer Viktoria och Kenny. Dem bästa av dem bästa.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, eller jo. Jag ska få mitt hår provuppsatt inför balen. Underbart, tack Marie! 
Vet inte om jag tänker dela med mig av något foto på det eller låta er vänta en vecka? Får se hur snäll jag är idag.

Här får ni bilder på en blöt snygg Sara.
Här ser ni hur det ösregnar här i Mellerud.

Ja, och så här såg jag ut.. 




Kommentarer
Postat av: Celine

Var gärna med i min tävling där du kan vinna 3 stycken hair masks! :)



http://celiinenyberg.blogg.se/2012/june/vinn-3-hair-masks.html#comment

2012-06-05 @ 21:29:53
URL: http://celiinenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback