Överskottsenergi i kroppen, förövrig hjärndöd.

God eftermiddag! Har precis ätit ris och currysås, well det serverade kyckling också men det var inget som jag åt.. Så min middag bestod av ris och curry, haha.

Min måndag i skolan:

NO - Satt på en stol i en timma utan att göra ett piss.
Engelska - Kollade på en film om Australien, vann en tävling tillsammans med Shqipe, Viktoria och Ludvig om de länderna vi hade jobbat med. Sedan kastade våran läraregodis på oss, haha så go! 
Träslöjd - Fick hem mitt skåp, gått runt och sjungit hela lektionen och använt mig av Izaks keps.
Tyska - Kollade på slutet av filmen, sen fick vi sluta efter typ tjugo minuters lektion.
Gympa - Var inte med idag så fick låna Simons mobil och lyssnade på musik och sedan battlade jag och Shqipe på temple run. Jag vann med 5-2.

Jag älskar kepsen jag fick låna av Izak, eller rättare sagt han satte den på mitt huvud medans han slipade på sin påk.. Kolla så snygg jag är i den! Well, den är alldeles för stor men vad gör det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback