Slösar bort mina timmar framför TV.

Hej! Klockan närmar sig sex och jag ligger fortfarande framför TV:n. Har kollat på Friend zone sen två.
Snart fyra timmar, haha sick. Älskar det programmet. påminner verkligen om mig och Kenny.
 
Jag var livrädd att mista honom som vän om vi väl blev tillsammans när han visade intresse för mig, det är jag fortfarande men jag mår hur bra som helst i hans närhet. Det är någonting man måste våga satsa på antar jag.
Vi var som bästa vänner innan han visade för mig att han gillade mig. Efter det, tror jag att det gick rätt snabbt.
Vet inte hur länge han gillade mig, men ja. Han fick mig till slut eller hur? På måndag har vi varit tillsammans i en månad, denna månaden har gått jätte snabbt. Sjukligt snabbt. Han är underbar och jag älskar honom.
 
Tumblr_m2a0xoc7bq1qjm9bpo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback