Sorry!

Förlåt för dålig uppdatering, men satt inte framför datorn igår! Jag var med Viktoria hela dagen, mysigt.
Vi handlade ett par gånger, bland annat presenter och mat till morfar. Sen så startade vi vattenkrig med Emma och Elin, haha. Vi vann så klart, snarare självklart att vi vann. Har inte mycket mer att berätta från gårdagen.
 
Idag vaknade jag tidigt faktiskt, klockan halv tio ungefär. Jag och mamma åkte direkt och handlade det sista inför midsommar, blommor med mera. Ikväll kommer kompisar till mamma och pappa och förhoppningsvis kommer Viktoria också. Hoppas jag på, har jag otur är jag ända ungdom/barnet här.. Yey kul.. Nej men nu ska vi vara positiva! Nu ska väl jag börja på tårtan eller midsommarkransen. Ja, jag ska iallafall göra någonting nödvändigt! 
 
Bloggar nog senare med en bild på hur fin jag är idag! Men ifall inte det händer, glad midsommar allesammans!
 
Såhär såg ena våran attack ut med vattenballonger, vi gjorde två attacker fanns cirka 70 vattenballonger att kasta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback