Stockholm i mitt hjärta..

Hejsan hoppsan lillebror, hur är lääääget?

Sitter just nu och pratar med två gossar från Stockholmstrakten. Deras namn är Johan och Kevin, dem bor i Årstad och är födda -96 precis som jag. Båda två är gamla vänner till mig, eller ja.. Iallafall 3-4 år tillbaka har jag väl känt dem antar jag! Kevin har jag inte haft så mycket kontakt med på det senaste, tja iallafall inte på ett år? Har han varken på skype eller facebook längre. Av olika anledningar som vi inte behöver ta upp här. Johan har jag kontakt med då och då. Han är jätte trevlig (det är Kevin också i och för sig)och finns alltid där när man behöver honom! Båda grabbarna är jätte goa och jag önskar dem all lycka i världen! Förstås dem andra pojkarna från Årstad också, men dem pratar jag inte med just nu! 

Så, nu till mig.. Tja.. Vad ska vi berätta? Mamma håller på med maten, idag serveras det färskpotatis och fläskfilé.
Nu när min älskade färskpotatis äntligen har kommit kan sommaren börja, I love färskpotäter.
Hm, älsklingen pratade på att komma ner till Mellerud men jag vet inte om han kommer än. Får se hur det blir! 

Fin/ful? :) <33333333333333333333333333333333



How you doin'?


Hoppas ni tyckte mina bilder var fina för det gjorde jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback