Två dagar kvar till Dreamhack.

Nu börjar det närma sig, snart är jag inte i lilla rötna Mellerud längre utan befinner mig i Jönköping - på världens bästa Dreamhack! 

Jag hoppas på att jag får det trevligt tillsammans med härliga människor! Bland annat Erika, Johanna, Basam, Filip och Oliver. Lär ju träffa mycket fler folk bland annat Sebastian och Victor, väl där men det är dem jag har åkt dit med och kommer sitta tillsammans med. Världens härligaste gäng. Får se hur detta kommer gå med mig och Johanna, våra skratt anfall, jag lär dö. 16 åring dog pågrund av skrattattack på Dreamhack i Jönköping. Vad tycker ni om det? Haha, min sjuka humor.. Ja ni vet hur den är.

Får väl börja sätta upp en kom-ihåg lista på allt det jag ska ha med mig! Så fort jag orkar, just nu kollar jag på tv. Jag är död, måste lada upp för att dygna i tre dygn. Gick bra senast. Dock somnade jag vid matbordet, alltid lika roligt att somna. 

Så här snygg är jag idag, jag vet att ni inte kan motstå min skönhet. Stackars överspacklade fjortisar som kommer på DH, jag kommer vara snyggast ändå. So fuck you - u -u -u-uuuuu. Rolig jag är, hehe.

- Fin finne Sara, fiiiin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback