Världens härligaste lärare!

God morgon! Efter att ha haft ett litet gräl med min syster över ett linne så skiner jag snart upp igen!
Jag loggade alldeles nyss in på itslearning (en sida där vi lämnar in våra uppgifter) och ser att jag fick VG i historia nu! Äntligen! Har varit så pressad det senaste och nästan bott inne i böckerna känns det som!
Så i tisdags bröt jag ihop och grät nästan konstant i en timma på SO lektionen då jag endast fick ett G i historia. Men nu har jag ett VG, känns så mycket bättre!

Bra början på en fredag som denna! För er som inte bor i närheten av Mellerud så ösregnar det.. Längtar inte till att få gå till skolan..  Nu hoppas jag på att kunna övertala min mamma om att få sova hos älsklingen i helgen! Önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback