Finally weekend!

God eftermiddag! 
Skönt med helg även om denna veckan har gått sjukt snabbt om jag får säga det själv! 

Skoldagen såg ut såhär:

- Musik, spelade piano till två låtar + sjunga!

- Matte två timmar, gjorde gammalt nationelltprov fick 13 rätt av 20 möjliga!
Så stolt över mig själv så det inte är sant, för jag är verkligen sämst på matte!

- SO, vi bröjade planera hur vi skulle lägga upp innehållet för Hinduism och Buddhism! Dock så pratade vi nästan bort hela lektionen, lite svårt att koncentrera sig efter två timmar i rad med matte..

- Ett projekt som ska vara i 5 veckor tillsammans med F.Y Embassady.

Nu har jag varit hutig och varit ute och cyklat i 8km! Även planerat morgondagen då det är Hannahs födelsedag! Och vill be om ursäkt för att jag bloggar så dåligt! Men eftersom jag är hurtig och inte sitter framför datorn hela dagen! Men ska blogga så fort jag har tid och har någonting vettigt att säga! Jag lovar!

Var väldigt kallt ute så värmer mig!



Kommentarer
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejhej, jag har just nu en tävling där du vinner valfritt smycke! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/march/tavling.html#comment

kram :)

2012-03-02 @ 20:50:47
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback