Så var det sommartid igen!

Ja god eftermiddag allesammans!
Förlåt för jag har blivit dålig på att blogga men jag tillbringar nästan ingen tid alls framför datorn..
Igår hade jag inte ens på min dator utan lånade mammas dator för att blogga bara! 

Igår hände det inte så mycket! Jag beställde min Nikon igår! En Nikon L120! Såhär ser den ut (bild från google):


Idag ska jag äta massvis av våfflor eftersom det är våffeldagen! Plus är ju massa bra på TV:n idag, söndagslathet, love it! 

Jag fick även en kommentar igår av signaturen ''P'' som undrade vart jag hade köpt det orangea linnet! Tack för smickret och för din kommentarm kram! :)

Jag har köpt det på Bikbok för 149:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback