Trött - tidsfördriv.

Namn: Sara.

Kallas för: Mitt tilltals namn eller Snooki.

Stjärntecken: Fisk.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

Piercingar: Har haft i öronen, ska ta nya.

Tatueringar: Vill ha, men har inte.

Längd: 1.56.

Skostorlek: 33-36.

Hårfärg: Brunt med några få blonda slingor.

Fräknar: Några få på sommaren kanske?

Motto: -

Kär? Nej, tror inte det.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Händer rätt ofta ja. Inte för att komma bort från min familj utan för att slippa detta råtthål till samhälle.

Tycker du att du är attraktiv? Alla har olika smak så jag lär ju vara attraktiv för någon, eller?

Dricker du? Händer.

Röker du? Inte konstant, väldigt sällan.

Vilket schampo använder du? Just nu barnängens pärlglans shampo men är olika från gång till gång nästan.

Vilken parfym använder du? En rosa liten.. Jätte god.

Vad är du rädd för? Ormar och höjder.

Gillar du att tvätta? Nej, men gillar tvättade kläder.

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut!


Senaste…

Filmen du hyrde? Brukar inte hyra film så jag vet inte...

Filmen du köpte? Samma här.

Låten du hörde: Justin Bieber - Boyfriend, riktigt bra faktiskt!

Låten du laddade ner? Nej men hallå där spotify!

Personen du ringde? Viktoria.

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? The Middle, just nu.

Person du tänkte på? Farmor, imorgon var det 14 år sedan hon gick bort.


Favorit…

Låt: Oj den var svår, lyssnar på en massa olika. Men idag har det nog varit Justin Bieber - Boyfriend som har spelats mest ur mina högtalare innan jag tröttnade på hans röst och bytte till Skrillex istället.

Sak att göra: Shoppa eller umgås med familj & vänner!

Sport: Att kolla på: Hockey. Att utöva: Fotboll.

Dryck: Ramlösa!

Kläder: Mitt nya orangea linne!

Film: Vet ej.

Bil: No idea..

Serie: Dunno, vänner?


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Ja, fast inte på samma sätt.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Nej, det skulle jag inte kalla det.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Ja, tre personer tror jag?


Antal…

Gånger du varit kär? Två.

Gånger ditt hjärta brustit? Just i stunden kändes det förjävligt men i efterhand upptäcker man att det kanske hade en anledning till att ta slut, antingen hittar man någon annan eller att man inte har  tillräckligt med tid.

Hjärtan brustet på grund av dig? Hm ja, kanske.

Tjejer du kysst? -

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går i grundskolan så, alla!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Massvis.


Senaste…

Boken du läste? Egoboost - Blondinbella.

Personen du fick e-mail av? -

Personen du fick brev av? Farfar på min födelsedag.

Personen du fick sms av? Markus.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Senast mamma inte jobbade.

Saken du köpte? Det jag handlade i Göteborg.

Vad har du gjort idag? Solat, rensat i rabatter, kollat på tv och lagat mat.

Brukar du svära mycket? Nej, inte lika mycket som förut.

När stiger du upp på morgonen? Runt sju på vardagarna, annars när jag vaknar.

Vad har du på dig?: Jeansshorts och t-shirt.

Vad ska du göra ikväll? Kolla på Desperate Houswives.

Vad är du allergisk mot? Mjök, kiwii och pollen.

Var har du ont? Bröstet och huvudet.

Använder du hårspray? Ja.

Kan du stå på händer? Nej.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström!

Salt eller socker? Beror på.

Gillar du ketchup? Endast till korv med bröd.

Är du glad nu? Nja, mest trött.

Var du glad igår? Ja det var jag!

Vad dansar du till? Musik.

Stockholm är… ? En stad jag endast har besökt en gång och har få goda minnen i från. Dock det roligaste minnena jag har där i från var när vi kastade godis på fulla brats och när jag och Emma sjöng i ''vilda musen''!

Göteborg är… ? En underbar stad, som jag verkligen älskar!

Kan du sjunga? Alla kan sjunga, kan dock inte försäkra att det låter bra.

Spaghetti eller makaroner? Denna var lätt, spaghetti!

Land du vill besöka? Spanien, Japan, England tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback