What a wounderful day!

God eftermiddag alla bloggläsare!
Har varit uppe sen halv nio imorse och somnade vid tio igår! Och ja  det tidigare inlägget var tidinställt så jag var inte vaken när det lades ut..

Har varit och storhandlat med mamma idag! Har handlat allt mellan våffeljärn till cider, haha!
Det tar sin lilla tid att handla faktiskt!

På tal om tid, har varit ute en heldel idag, är 18 grader ute idag, härligt!

Dagen ser ut såhär :
* Vid två tiden ska jag ner till Rådahallen och kolla när min lillasyster spelar handboll.
* Sedan hem och grilla, åh sommaren är påväg! I love it!


Dagens outfit, ja det är det nya linnet jag köpte igår och halsbandet!
Hur snyggt som helst!


Kommentarer
Postat av: P

Hej vilken fin blogg! Har en fråga, var har du köpt linnet? :)

Snygging!

2012-03-24 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback