Bara en aning trött.

God kväll! Klockan närmar sig nio och det märks. Jag är hur trött som helst.
So-provet gick riktigt bra idag kändes det som och fick G på astronomi-provet vi hade igår! Skönt! 

Idag har jag varit med August, Cindy, Moa och Monica. Hade det riktigt trevligt! 
Jag, Moa och Cindy gjorde ett antal låtar och blev seriöst jagade av en alkholist. Trodde jag skulle.. Hjärtat rusade i 120. Fyfan.. Går inte ut någonting mer idag iallafall.

Nu sitter jag och pratar med älsklingen på skype. Han är en riktig nörd.. minecraftspelare .. Nördig :) 

Slänger upp en bild på oss från igår, gosi.♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Naw va söta ni är! c; <3

2012-05-30 @ 14:12:02
URL: http://erikakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback