Fick sluta tidigt idag, jag älskar onsdagar.

God eftermiddag! 
Som ni läser i rubriken så är det onsdag och det betyder att vi slutade tidigt! Halv två, underbart.

Hade endast tre lektioner idag.
Tyska - Jag och Clara fortsatte på vårat Österrike arbete. Det kommer bli grymt tillslut.
Svenska - Fortsatte med ordsatser, gick rätt bra.
SO - Fortsatte arbetet med I - land (Uganda) och U - land (Nederländerna). Det ska vara klart på fredag men jag har varit väldigt noga med mina svar.

Sista hade vi egentligen idrottsdag med gymnasiet men jag glömde mina kläder så jag pluggade vidare på SO:n.
Plus pratade med Shqipe, Emma och Simon om homosexualitet, transsexualitet och fördomar. Samtalet började bli väldigt djupt och vi enades om det som sades.

Nu kollar jag på Jims värld, världens bästa program.

Kommentarer
Postat av: <3

Uganda är U land och Nederländerna är I land.. :*

2012-05-09 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback