Päronsplit♥

Hejsan hoppsan falle-ralle-ra, när sommarN kommer ska varända unge vara glad!
Sitter ute på terrasen i endast bikini och tjockar mig med en päronsplit! Smal :) 

Snart kommer Viktoria igen, då drar vi väl till Vita Sandar som alla andra antar jag, underbart i detta vädret ju! 

Vet inte riktigt vad jag mer ska beräätta, igår hann jag inte blogga eftersom jag var med Kenny hela dagen! Träffade även annat härligt folk, så klart! Vi spänderade den mesta tiden på Vita Sandar och var smala och cyklade ut dit!  

Påtal om Kenny, inte för att skryta eller så men ah.. Här skaffar man sig kille då.. :$

Ha en fortsatt bra fredag! 

Gammal härlig sommarbild från början av maj.

Kommentarer
Postat av: Kenny Hilmersson

:* <3

2012-05-26 @ 12:03:57
Postat av: william

så gott emd vattenmelon:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så Glad:3

Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-26 @ 12:47:21
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback