Pirrar i hela kroppen när jag ser dig.

God kväll! Klockan har precis passerat tio och jag är äntligen klar med SO kompletteringen!

Hann att träffa älsklingen ännu en gång efter att han hade fiskat med pojkarna, mysigt!
De hade fått tre aborrar och en gädda om jag inte minns helt fel? Dock fick inte PK eller Rikard någon fisk.. Stackare.. :( 

Imorgon är det torsdag, hemkunskap i skolan och jag får se om jag får MVG i betyg. Är jag en kvinna som är skapad för att stå i kök? Eller är jag en man som är skapad för att hammra och spika? (har ju trottsallt träslöjd)

Finns inte så mycket mer att säga än att jag har världens finaste vänner, vad hade jag gjort utan er?
Lite gulligullgull såhär på slutet för att dagen inte började så bra utan började med tårar.

God natt allesammans hoppas ni får en god natt sömn för det ska jag försöka få iallafall! Fast först ska jag duscha!

Yeah, that's me before I fall a sleep. - We heart it.

485721_283369165093488_135989786498094_566549_1296960019_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback