Rätt sliten tjej sitter här och skriver.

God kväll alla bloggläsare! Förlåt för att det inte har kommit något inlägg tidigare men jag har inte haft tid! 

Viktoria slingade mitt hår idag, blondare och blondare för varje gång! Snart syns det hur min hjärna fungerar.

Vid sex tiden gick vi upp till köpingen för att möta upp Kenny. På vägen träffade vi Moa och Cindy, vilka babes!
Finns inte så mycket att berätta om att vi gjorde.. Men ja, vi tjockade oss och hade det trevligt! 

Några bilder på mig och min kära vänner, bättre personer kan man inte önska sig.

Jag och Kenny i helgen.

Jag, Cindy och Moa i mars 2012.


Jag och Viktoria i december 2011.


~ Jag älskar er, ni förgyller mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback