Bara snooza ´någon minut till.

God morgon på er.
Torsdag och snart helg! 
Idag slutar jag klockan ett, och det är förjävla gött!

Har mediaproduktion i nästan tre timmar och sedan engelska i nästan en och en halv. Helt okej dag!
Ska fortsätta på min novell i Engelska och måste hitta en engelsk roman som jag ska läsa.
Åh, efter denna boken vi läste senast är jag inte särskilt peppad. Usch.

Sen efter skolan ska jag hjälpa morfar lilla att handla. 
Ja efter det hoppas jag på att hitta någon som vill gå på Markus Krunegård med mig, han är ju förjävla bra alltså! 
JAG ÄR EN VAMPYR JAG SUGER OCH SPYR, VILL KOMMA IN JAG VILL BLI DIN - LALALA!
Lite sådär snygg ändå.


TODAYS OUTFIT, BITCHES!

Kommentarer
Postat av: morfar

tack för hjälpen.

Svar: Det var så lite! Kram!
Sara Brändström

2012-11-16 @ 02:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback