Förlåt även den sista personen du kan tänka dig, om han/hon är värd det.

God morgon alla pigga och glada människor! 
Vaknade för en halvtimma sen efter 10 ½ timmas sömns, hur underbart är inte det?! 

Dock vaknade jag upp ur en toppen dröm som fick mig att tänka! Tänkte skriva den här så gott jag kan.

Jag, min syster och pappa var på ett köpcentrum.
Plötsligt kände jag på mig att någonting var fel så jag bad pappa att åka hem, och vi var påväg ut. Pappa som går väldigt fort gick ju såklart före mig och Emma. Ifatt mig och Emma kommer tre ungdomar och deras far och håller hårt om mig och Emmas handleder.

Plötsligt försvinner två av ungdomarna, vart vet jag inte. Kvar är en kille i min ålder och hans pappa. Jag kudne inte hålla mig ifrån att fråga hur gammal han var för han såg så lite och urgullig ut med sina smilegropar, riktigt urgulliga! Han svarade att han var 17 år.

Dem verkade inte arga alls utan dem ville bara ha pappas däck i från bilen. Men så bad jag dem att inte ta dem, och det enda kravet den här killen var att han skulle få en puss och utan att tveka så kysste jag honom. Hur passionerat som helst. Allting var över, var ingen fara längre.

Han höll om mig och jag börjar gråta och bad honom ännu en gång att inte ta våra däck och berättade att jag var nyopererad och då började vi gå mot bilen, hans pappa och min pappa blev jättebra vänner och pratade om fiske hela tiden.Jag och den här kilen höll varnadra i handen hela tiden och innan jag vaknade upp så strulade vi också.

Hur underbar dröm som helst. GAH! Hoppas ni förstod något utav det iallafall, är så svårt att åter berätta drömmar tycker jag! Det där fick mig att vakna med ett leende på läpparna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback