I wanna be drunk when I wake up.

God kväll alla gulliga läsare! 
Läsar statistiken har sjunkt en liten bit, så nu får ni hjälpa mig att komma igång!
Jag vet att jag har lovat er ett och annat men vad är det egentligen ni vill att jag skriver om?
Vet att det inte är så roligt att läsa om min dag, haha! 

Men iallafall, idag var ju i skolan då precis som alla andra! 
I  morse åkte jag till skolan tillsammans med Shqipe, Izak och Daniel. Bara Izak som var social, haha.
Hade svenska, engelska och matte. Sedan tog jag bussen hem tillsammans med Viktoria, Simon, Wictor och August. Vi kollade på Birgersjöbergs skolkatalog! Haha väldigt fint! 

Just nu sitter jag i Emmas rum med världens goaste tofflor på.
Har turen att umgås med Hannah och Emma just nu. Vi lyssnar på Ed Sheeran och One Direction och längtar till 8 maj.

Cool_chey_007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback