Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.

God kväll och förlåt för att jag inte har bloggat förän nu! 
Jag har haft ''fullt'' upp idag, om det ska vara en ursäkt.

Jag blev väckt vid elva tiden och då hade jag fått sova i tio timmar, ni anar inte hur skönt det var! 
Vid tolv tiden åkte vi till Ödskölt på julmarknad, hur mysigt som helst! Och morfar följde med! 


Vid sex tiden (?) kom Viktoria hit för att kolla på film, Magic Mike. Nya favoritfilmen kanske? 
Channing Tatum och Alexander Pettyfer, vilka snyggingar alltså, mums! Men hon åkte precis hem, var roligt att träffa henne en liten stund iallafall. Och det är ju alltid roligare att kolla på film med någon! 

Här kommer lite bilder jag har tagit idag, alla är inte superkvalité på då jag inte upptäckte att jag använde fel inställning, smart tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback